Bestelling & Levering

Bestelling & Levering

Gemiddelde leveringstermijn

Hoe ziet het leverproces er uit voor bestellingen in Nederland & België

  • We hebben een verwerkingstijd van 1-3 werkdagen.
  • De gemiddelde leveringstermijn bedraagt 5 tot 10 werkdagen.

Heeft u uw bestelling na de verzending nog niet ontvangen of heeft u andere vragen? Neemt u dan gerust contact op met ons op!

Verzendkosten

Wij ontwerpen de verzending voor al onze producten wereldwijd. Ze worden gratis naar u verzonden. Er is geen minimale bestelwaarde.

Heeft u vragen over uw bestelling?

Neem contact op met ons op. U kunt onze klantenservice 5 dagen per week van maandag tot vrijdag bereiken van 09:00 tot 17:00 

Wat gebeurt er als ik het pakket niet ophaal bij het postkantoor/servicepunt?

Het pakket blijft meestal 7 dagen op het postkantoor voordat het wordt teruggestuurd. Voor meer exacte informatie kun je terecht bij de vervoerder.

 

Als je je pakket niet ophaalt, wordt het naar ons teruggestuurd. Het pakket wordt dan door ons geregistreerd als 'niet opgehaald: hiertoe zullen we vervolgens €10 administratiekosten in rekening brengen. Het resterende orderbedrag wordt aan je verdiend - op dezelfde manier zoals je bestelling oorspronkelijk betaald heeft.

Wanneer je spijt hebt van je bestelling en je de bestelling wilt herroepen. dien je het pakket op te halen en vervolgens naar ons te retourneren. Op deze manier wordt het niet geregistreerd als een niet opgehaald pakket!

Wat gebeurt er als ik een foutief of incompleet adres heb waardoor het pakket niet bezorgd kan worden?

De vervoerder stuurt het pakket in dit geval direct terug naar de afzender. Het pakket wordt dan door ons geregistreerd als zijnde Foutief leveradres. Hiertoe zullen we vervolgens €10 administratiekosten in rekening brengen. Het resterende orderbedrag wordt aan je verdiend - op dezelfde manier zoals je bestelling oorspronkelijk betaald heeft.

Annulering van bestellingen

U kunt uw bestelling alleen binnen 30 minuten na het plaatsen van de bestelling annuleren. Na 30 minuten worden onze bestellingen doorgezet in het verwerkingsproces en daarna is annuleren helaas niet meer mogelijk.

Om uw bestelling te annuleren, kunt u na het plaatsen van uw bestelling contact met ons opnemen via info@elizamari.nl na het plaatsen van de bestelling.

Retourzendingen zijn altijd voor risico van de afzender: verzendkosten voor retourzending worden niet vergoed.